From 1 - 10 / 24
  • Contractgrenzen 2018- 2020 Vast Onderhoud Beweegbare Objecten (VOBO) van van Rijkswaterstaat West Nederland Zuid. De contractgrenzen zijn een een momentopname vanuit geodatabase Beheerkaart Nat. In de IVOV-contractgrenzen zijn de volgende lagen te onderscheiden: Kunstwerken, Oevers, Water, Exploitatie als lijnen punten en/of vlakken.

  • Overzicht ligging bladen van het DTB.

  • Bekijk en download de diverse databestanden met de beleidsmatige ruimtelijke indelingen voor het hoofdvaarwegennet. Beleidsmatige ruimtelijke indelingen zijn administratieve indelingen van het netwerk. De kenmerken van deze indelingen zie je in werkelijkheid niet, zoals netwerkschakels. Hiermee verzamelen we informatie over de eigenschappen, omgeving, financiën en de prestaties van het netwerk. Zo bewaken we de kwaliteit van de verschillende netwerkonderdelen.

  • Ligging van de RijksStrandPalen lijn langs de nederlandse Kust. In het kader van het JARKUS programma worden jaarlijks loodrecht op de RijkStrandpalenlijn (de lijn die de RijksStrandPalen onderling verbindt) hoogte en dieptemetingen verricht. Deze metingen dienen als input voor onder andere onderzoek en toetsing basiskustlijnpositie. De RijksStrandPalen lijn vormt het 0 punt van de metingen (landwaarts is negatief). Deze laag wordt gebruikt voor weergave in de Kustlijnkaartenboeken.

  • Contractgrenzen 2018- 2020 Vast Onderhoud Beweegbare Objecten (VOBO) van van Rijkswaterstaat West Nederland Zuid. De contractgrenzen zijn een een momentopname vanuit geodatabase BeheerkaartNat. In de IVOV-contractgrenzen zijn de volgende lagen te onderscheiden: Kunstwerken, Oevers, Water, Exploitatie als lijnen punten en/of vlakken.

  • De dataset bevat de pijpleidingen binnen en buiten het NCP, behalve de leidingen op het Britse Continentaal Plat. Hieronder vallen de toekomstige, in gebruik zijnde en de verlaten pijpleidingen. Op pijpleidingen binnen het NCP worden actief beheerd.

  • Beleidsmatige ruimtelijke indelingen zijn netwerkindelingen die gebruikt worden voor administratieve doeleinden. Dit zijn typisch indelingen naar kenmerken die je niet aan de fysieke weg kan afleiden. Voorbeelden van de beleidsmatige ruimtelijke indelingen zijn: Netwerkcategoriesering, Netwerkschakels, Systeemdelen, Wegvakken (van aansluiting tot aansluiting), Trajectnamen (VILD), IM+ gebieden. Al deze indelingen worden gebruikt om een specifiek prestatieniveau te garandreen dat behoord bij de beleidsuitgangspunten van het betreffende weggedeelte. Een indeling naar bijvoobeeld de beschikbaarheid van wegsignalering of openbare verlichting is dus geen beleidsmatige ruimtelijke indeling maar een fysieke indeling.

  • Het Algemeen Dieptebestand IJsselmeergebied 2022 heeft als basis singlebeam overzichtslodingen aangevuld met vlakdekkende interferro en multibeam metingen en bevat de de meest recent bekende lodingsdata tot en met het desbetreffende jaar.

  • Bekijk en download de diverse databestanden met de beleidsmatige ruimtelijke indelingen voor het hoofdvaarwegennet. Beleidsmatige ruimtelijke indelingen zijn administratieve indelingen van het netwerk. De kenmerken van deze indelingen zie je in werkelijkheid niet, zoals netwerkschakels. Hiermee verzamelen we informatie over de eigenschappen, omgeving, financiën en de prestaties van het netwerk. Zo bewaken we de kwaliteit van de verschillende netwerkonderdelen.

  • Bestand met elektra en telecom kabels die op de Noordzee gelegen zjin, waarbij de focus op het NCP gericht is. Informatie buiten het NCP is alleen te gebruiken als achtergrondlaag. Bij laatste revisie zijn een aantal kabels aangepast op basis van informatie van de providers, waarbij nu bij de aangepaste kabels ook de lussen (uitbijters) zijn opgenomen.