imageryBaseMapsEarthCover
Type of resources
Topics
Provided by
Years
Formats
Representation types
Update frequencies
status
online bronnen
Resolution
-
Overzicht van de individuele luchtfotos die zijn gebruikt om het orthofotomozaiek op te bouwen van Nederland. Hiermee is informatie op te vragen over o.a. opnametijdstip (datum en tijd) van elke luchtfoto.
-
Orthofotomozaiek van Schiemonnikoog, Vegwad Wadden vervaardigd uit stereoluchtfoto opnamen op 06/09/2010 ter ondersteuning van MWTL monitorings programma in opdracht van de Waterdienst.
-
Overzicht van de individuele luchtfotos die zijn gebruikt om het orthofotomozaiek op te bouwen van Nederland. Hiermee is informatie op te vragen over o.a. opnametijdstip (datum en tijd) van elke luchtfoto.
-
Orthofotomozaiek van het projectgebied Schiermonnikoog vervaardigd uit stereoluchtfoto-opnamen op 25-08-2022 ter ondersteuning van het vegetatie monitoringsprogramma in opdracht van WVL
-
Orthofotomozaiek van het projectgebied Westerschelde Vegetatie vervaardigd uit stereoluchtfoto-opnamen op 12-9-2022 ter ondersteuning van het vegetatie monitoringsprogramma in opdracht van WVL
-
Orthofotomozaiek van het projectgebied Eems_Dollard vervaardigd uit stereoluchtfoto-opnamen op 24-09-2023 ter ondersteuning van het vegetatie monitoringsprogramma in opdracht van WVL
-
Orthofotomozaiek van Maas vervaardigd uit stereoluchtfoto opnamen op 1996 tot 1998 ter ondersteuning van Ecotopen monitoringsprogramma in opdracht van de Waterdienst
-
In de wegkenmerkendatabase geleiderails wordt de aanwezigheid van geleiderails in de middenberm vastgelegd. Dit wordt bepaald voor de verkeersveiligheid. Hoe smaller de middenberm, hoe gemakkelijker een voertuig op de verkeerde weghelft kan geraken, met alle gevolgen van dien. Daarbij is het ook van belang om te inventariseren of in de middenberm andere obstakels aanwezig zijn, zoals geleiderails, greppels of andere objecten die kunnen voorkomen dat voertuigen op de verkeerde weghelft kunnen komen. Indien er geleiderails aanwezig zijn in de middenberm dan wordt op dit op plek niet de breedte van de middenberm bepaald. De wegen met een geleiderail in de middenberm zijn immers al beschermd. Geleiderails in de middenberm worden bepaald voor wegen met maximum snelheid van 70 km en hoger en de wegen moeten gescheiden rijbanen hebben.
-
infrarood orthofoto voor vegetatie kartering
-
Orthofotomozaiek Vlieland 2021
Dataregister Rijkswaterstaat