From 1 - 10 / 26
  • CSV-bestand met de PS/DS InSAR hoogtemetingen van Sentinel-1 satellietbaan 139 (dalende baan).

  • Delta van het TN ITS-GO wegennetwerk met de belangrijkste wegkenmerken van het Nederlandse weggennet, gebaseerd op Wegennetwerk TN-ITS GO Volledig.

  • Ook genaamd: Official aids-to-navigation (e.g. buoys, beacons, lights, notice marks) Officiële navigatiehulpmiddelen (bijv. boeien, bakens, lichten, verkeerstekens)

  • De doorgaande NAP -20 meter dieptelijn is een vereenvoudiging van de fysieke NAP -20 meter dieptelijn. De fysieke of werkelijke NAP -20 meter dieptelijn is erg grillig en kan onder invloed van zandtransport door stromingen en golven veranderen. Daarom is gekozen voor de doorgaande NAP -20 meter dieptelijn. Die is vastgelegd in coordinaten en verandert niet. De doorgaande NAP -20 meterlijn is voor Zeeland al in 1993 doorgevoerd in het 'Beleidsplan Voordelta', dat ook ondertekend is door LNV, en voor de rest van de kust in het 'Regionaal Ontgrondingenplan Noordzee' in 2004 en in de 'Nota Ruimte' in 2005/6. In de Nota Ruimte is daar de term 'zeewaartse begrenzing kustfundament' aan gehangen. De ligging van de doorgaande NAP -20 meter dieptelijn is in overleg tussen V&W, LNV en VROM tot stand gekomen en in coordinaten vastgelegd in het "geopakhuis' bij RWS Noordzee. De NAP -20 meter is niet willekeurig gekozen. In het Deltagebied en in het Waddengebied gaat op die diepte de onderzeese kusthelling over in de vlakkere zeebodem. Lokaal wordt dit wat gecompliceerd door ebdelta's en zandbanken, maar het is wel een goede keus als grens voor het kustsysteem. Daarnaast is op basis van de doorgaande NAP -20 meter dieptelijn op 2 km zeewaarts hiervan een lijn gedefinieerd ter begrenzing van de grootschalige zandwinning.

  • Dit bestand bevat informatie over de files van Rijkswaterstaat op het hoofdwegennet.

  • De VILD (VerkeersInformatie Locatie Database) wordt gebruikt om eenduidige en uniforme locatie-informatie in de verkeersinformatie ketens in Nederland te borgen. De VILD wordt gebruikt door Rijkswaterstaat en alle bij NDW aangesloten wegbeheerders om locatie-informatie in de gepubliceerde verkeers- en reisinformatie op te nemen. Afnemers van verkeers- en reisinformatie gebruiken de VILD om de locatie-informatie te vertalen naar de voor hen relevante weergave.

  • Ook genaamd: Long-time obstructions in the fairway and reliability Langdurige obstructies in de vaarweg en betrouwbaarheid

  • Ook genaamd: Location of ports and transhipment sites Locatie van havens en overslaglocaties

  • Ook genaamd: Bank of waterway at mean water level Hier vindt u alle officiële vaarkaarten van de EuRIS-corridors, deze bevatten de officiële navigatiehulpmiddelen.

  • Ook genaamd: Water depths contours in the navigation channel Waterdieptecontouren in de vaargeul